„HiCare zapewnia profesjonalne usługi pomocy technicznej dla urządzeń Huawei.
HiCare zapewnia wspólne usługi online, w tym obsługę klienta, informacje zwrotne, podręczniki użytkownika, centra serwisowe i samoobsługę. HiCare ma na celu oferowanie kompleksowej obsługi w zakresie usług posprzedażnych, aby szybko zidentyfikować i rozwiązać wszelkie napotkane problemy.
1. Centra usług
Wyszukaj adresy i numery lokalnych centrów usług.
2. Numery infolinii
Wyszukaj lokalne numery infolinii i godziny pracy.
3. Polityka gwarancyjna
Wyszukaj zasady gwarancji posprzedażnych Huawei w swoim regionie.
4. Podręczniki
Podaj instrukcję obsługi, która zawiera obszerne opisy funkcji.
5. Forum
Zapewnij miejsce, w którym możesz komunikować się z innymi użytkownikami telefonu lokalnego.
6. Status gwarancji
Możesz sprawdzić informacje o gwarancji urządzenia.
7. Cena akcesoriów
Możesz przeglądać ceny ekranu, płyty głównej, aparatu i innych akcesoriów.
[Inne] Optymalizuje określone przepływy logiczne i rozwiązuje niektóre znane problemy.
[Inne] Optymalizuje określone przepływy logiczne i rozwiązuje niektóre znane problemy.
[Other] Optymalizuje określone przepływy logiczne i rozwiązuje niektóre znane problemy.
[Inne] Optymalizuje określone przepływy logiczne i rozwiązuje niektóre znane problemy.
1. [Postęp naprawy] Numer SN lub SR nie jest już wymagany do odpytywania zapisów usługi dla rachunku bieżącego; Dodaje moduły sprzedawcy i punktu odbioru.
2. [Informacje serwisowe] Dodaje moduł informacji serwisowych. Funkcje tego modułu różnią się w zależności od regionu.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Usługa] Możesz teraz znaleźć w pobliżu centra usług Huawei, przeszukując adres lub kod pocztowy.
[Ja] Optymalizuje i upraszcza proces zarządzania i aktualizowania informacji o koncie.
[Other] Optymalizuje działanie innych funkcji i naprawia niektóre błędy.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Other] Optymalizuje pewne przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy. (GDPR)
[Usługa] Dodaje funkcje do przeglądania postępu naprawy i raportów naprawy. Nie musisz już iść na oficjalną stronę internetową, aby to zrobić.
[Usługa] Przypomina użytkownikom, aby spróbowali wyczyścić port ładowania urządzenia, gdy wydaje się on nieprawidłowo ładować.
[Serwis] Dodaje ankiety satysfakcji z naprawy.
[Other] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
[Inne] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
Zaktualizowana informacja
[Rekomendacja] Optymalizuje projekt interfejsu użytkownika, aby wyświetlić więcej wskazówek.
[Usługa] Możesz teraz znaleźć Forum, przechodząc do zakładki Usługa i rozwijając Szybkie Usługi.
[Serwis] Dostarcza kwestionariusze oceny satysfakcji netto dla usług.
[Ja] Aktualizuje zawartość Umowy HiCare i synchronizuje zmiany podczas uruchamiania.
[Inne] Optymalizuje niektóre przepływy logiczne i naprawia niektóre znane problemy.
1. Niektóre kraje dodają czat na żywo, aby zapewnić Ci profesjonalną obsługę klienta w czasie rzeczywistym. 2. Nowe nagłówki serwisów, które dostarczają najnowszych informacji o lokalnych usługach; 3.Modyfikacja znanych problemów.